Spiritweek

Trots prov och mycket att göra har detta helt klart varit en av de allra roligaste skolveckorna. Imorgon är det sista dagen på denna såkallade spiritweek. I korridoren har man möts av  allt ifrån hipsters till hogwartselever och skräckinjagande varelser som skrämts under dagens halloweentema. Älskar verkligen min skola och stämningen. För min egen del har jag gått från stekare på Sture P till Emil i Lönneberga (med byssen och hela tjotaballongen). Snart är det lov, egentligen redan imorgon skulle man kanske kunna säga. Då invigs det med en liten halloweenfest med folk från gamla 9c för min och även Elsas del. Det ska bli så mysigt. /A
PS. I tredje bilden skymtar ni mina nya träningstights
  

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0