Du sköna höstlov

Det har hänt en del sen sist. Först och främst har jag fått höstlov!!! Sen dess har både hunnit träffa folk från gamla klassen, blivit igenkänd på min favortitaffär (pga är "typ" stammis där), läst, skrattat åt Ove och resten i Solsidan, träffat min underbart härliga vän Amina samt skämt ut mig på Friskis (tur att jag ska byta gym snart!!). Ikväll bär det förhoppningsvis av mot Gotland om inte stormen ställer till det. Även om båten vågar lämna Nynäs gissar jag att det kan bli en gungig tur över. På torsdag är mitt 100-dagar-utan-socker över så då kanske det kommer något utav ett partyinlägg eller liknande. Ska inte lova för mycket men håll lite utkik om det känns bra i varje fall. /A
Dessa svampar som invaderat vår gräsmatta ger mig lite lussebulle-feeling. Hänger ni med på tanken?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0