Första december

Det var inte igår som man brukar säga... Till skillnad från skolarbete har blogginspirationen inte funnits alls, liksom tiden. Jag hinner knappt uppfatta att det är en ny dag eller ens ny vecka innan den är över. Det har hänt så mycket men ändå så lite sen sist så att det inte är värt att återblicka till. Det största och trevligaste som hänt måste dock vara att jag flyttat ner en våning till ett större rum, utan snedtak. Julpyntat och stämningsfullt är även det en förändring och jag längtar efter snö. Vill hemskt gärna ta del av det vita innan jag åker till osvenskare (är det ett ord ens?!) temperaturer. Varsågoda för ett ofint osammanhängande inlägg. Allt eller inget. Kram /Alex 
Postat av: Ebba Hultgren

Elsa och Alex eran blogg är så bra, ni borde blogga oftare!

Kram Ebba

2013-12-02 @ 17:38:40
URL: http://ebchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0