mat, mys & muskler

Det har varit en helg så som jag älskar när helger är. Den har inte gått för fort och jag har hunnit med så mycket + lite till. Träffade Elsa igår, åt gott och uträttade i stort sett alla återstående julklappsärenden. För att göra en längre historia kort agerade jag och Elsa, typ bäst, tror jag är mest omfattande ordet. Det var underbart att träffa henne igen. Det blir så sällan nuförtiden. Efteråt hann jag gymma för att sedan äta pappas hemmagjorda oslagbara pizza och bara mysa i soffan. Idag stod plugg på schemat och en rätt spontan storstädning blev av, så mamma blev överraskad må ni tro. Även idag hann Friskis få sig ett besök för att låta rygg och axlar jobba lite. Dessutom är nu årets fulaste plastgran klädd och om ett par dagar börjar jag packa. Men so far so good. /A

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0