Året 2013

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Besökte Spanien, började på gymnasiet och grät + dansade inför mycket folk haha (dock var tårarna och dansen ej under samma tillfälle)  
 
Hur har ditt 2013 varit? Faktiskt bra! Det har dykt upp massa saker jag aldrig ens kunnat drömma om. Sånt ser jag bara positivt, då allt har varit mycket bra. Bara det faktum att lämna grundskolan har varit en rätt stor grej i år. Det har å andra sidan både haft sina för och nackdelar. År 2013 känns som det typiska året då jag vänt blad och livet står inför ett helt nytt kapitel.

Tror du att år 2014 kommer blir bättre? Det vågar jag inte spekulera i haha. Men jag påbörjar mitt allra sista år som "barn". 2015 är jag myndig och kan stå hyfsat bra på egna ben förhoppningsvis
 
Vilka datum från 2013 kommer du aldrig glömma? 12e juni, 3e augusti, 21a december (själva datumen hade jag noll koll på, men dessa dagar var sånt som ligger nära till minnes)  

Vad är din största framgång 2013? Har blivit bättre på att lära känna nya människor tror jag. Kanske även numera är lite mer öppen som person, speciellt inför nytt folk. Nu ska jag inte säga alla, men under majoriteten av gånger i olika situationer har jag lyckats få sagt precis det jag ville. Det har inte varit lika många "Åh, varför sa jag inte si, varför gjorde jag inte så-moments" under 2013. Framsteg Alexandra!!!

Vad spenderade du mest pengar på? Alla tågresor till Stockholm helt klart. Let's Dance, Maria Motazami, Danny, Bellut m.m
 
Gjorde någonting dig riktigt glad? Alla fina minnen gör en alltid glad. Sånt finns med för all framtid. Likaså alla nya personer som plötsligt fått en menining
 
Vem har du umgåts med mest? Allra mest med familjen, men sedan klasskompisarna och Amina

Bästa minnet från 2013? Dagen på grönan med Bellut, Sofiut, Jennifer och Dannyn är det jag kommer på snabbast. Resten av sommaren 2013 hade också den mycket bra saker att erbjuda

Har du haft ett förhållande under 2013? Nix

Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014? Lite mer pengar vore fint och mer tid uppskattas också. Ska skaffa ett jobb har jag lovat mig själv. Sen har jag stora planer som jag vill ska bli av, vilket jag inte ser ljust på, men det är en annan historia! 

Vad önskar du att du gjort mer? Undvikt att vara så hård mot mig själv hela tiden

Utmaningar inför 2014: 
Att göra vad jag kan och försöka vara nöjd med den presationen. Hitta en god balans, bättra på pluggmotivationen, sluta jämföra och jobba på självkänslan

Hittade denna på min vän Aminas blogg. Tack för det säger jag utan att ens ha frågat! /A

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0